„Specjalista na kliknięcie” w kampanii dladomu.pkt.pl

Pod hasłem „Specjalista na kliknięcie” rozpoczyna się kampania reklamowa uruchomionego właśnie serwisu dladomu.pkt.pl. Akcję przygotowały agencja Open oraz dział marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa serwisu dladomu.pkt.pl podkreśla, że znajdują się w nim informacje o ponad 300 tys. firm świadczących usługi nie tylko w zakresie budowy i remontu domu, lecz także wystroju wnętrza czy aranżacji ogrodu. Przekaz pod hasłem „Specjalista na kliknięcie” jest skierowany przede wszystkim do osób, które planują remont lub budowę domu, bądź szukają pomysłu na zmianę wnętrza.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone w radiu (m.in. Radio ZET i Radio PiN), prasie (magazyny branżowe), internecie (portale tematyczne) oraz na outdoorze (billboardy w największych miastach). Kampanię przygotowały i realizują agencja Open oraz dział marketingu pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów