Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”

Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”. Za realizację akcji odpowiada agencja VanLeif.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”

Akcja promuje internetową wyszukiwarkę upominków od Spokey Daj Frajdę. W jej ramach  przygotowano serię humorystycznych spotów, które pokazują nietypowe wykorzystanie typowych świątecznych podarunków – krawatu dla męża, samochodzika dla syna czy skarpetek dla ojca.

Kampanię przygotowano na podstawie nowej strategii komunikacji marki  Spokey „Sport is Fun”, która zakłada, że aktywność fizyczna powinna być traktowana jako rozrywka i radość.

Działania w internecie rozpoczęto 12 grudnia, potrwają do końca roku. Akcja prowadzona jest na rynkach czeskim i polskim. Za strategię kampanii kreację oraz produkcję odpowiada zespół VanLeif Bartosza Michałowskiego -– dyrektora kreatywnego. Spoty reżyserował Bartosz Kruhlik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+