Sponsor, który wygra aukcję zyska ekspozycję reklamową w obszarze reklam display. Każdy miesiąc 2024 roku będzie licytowany oddzielnie, a ceny wywoławcze między poszczególnymi miesiącami będą się różnić w zależności od transmitowanych wydarzeń sportowych.
Zasady aukcji dostępne są na stronie internetowej Biura Reklamy TVP.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekstraklasa-tvp-canal-sport,7169461553879169a ##
W ofercie TVP Sport na nadchodzący rok znajdują się m.in. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.
- Sponsoring aplikacji to gwarancja ekskluzywnego dotarcia do przynajmniej kilkuset tysięcy kibiców sportu miesięcznie - podało biuro reklamy TVP, które aukcje dotyczące aplikacji TVP Sport zorganizuje drugi rok z rzędu.

W okresie styczeń-październik 2023 roku z aplikacji mobilnej TVP Sport korzystało średnio 694 tys. użytkowników miesięcznie, o 22 proc. więcej, niż rok wcześniej. Liczba użytkowników aplikacji na Smart TV wzrosło z 44 tys. do 104 tys.











