Sprzedaż „Do Rzeczy”: rozeszło się 60-80 tys. egz.

W pierwszym dniu sprzedaży „Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro) sprzedał się w liczbie od 60 do 80 tys. egz. - wynika ze wstępnych prognoz wydawcy, które podała Platforma Mediowa Point Group.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Tytuł zadebiutował na rynku w piątek 25 stycznia br. w nakładzie 200 tys. egz. Pierwsze wydanie pozostanie w sprzedaży przez 10 dni. Na razie nie zdecydowano, czy drugi numer, który ukaże się 4 lutego br., będzie mieć większy nakład. - Jest to całkiem prawdopodobne - mówi nam Paweł Lisicki, redaktor naczelny "Do Rzeczy", ale zaznacza, że dotychczasowe dane o sprzedaży są szczątkowe. Od drugiego wydania tytuł ma być wsparty szeroką kampanią promocyjną, która obejmie telewizję, radio, prasę, internet, nośniki zewnętrzne i punkty sprzedaży.

Pierwszy numer „Do Rzeczy” ukazał się na rynku w cenie 3,95 zł i w liczbie 100 stron. W wydaniu znaleźć można m.in. blok tekstów o sprawie trotylu i kondycji polskich mediów po wydarzeniach w "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze", wspomnienie Piotra Semki o Jadwidze Kaczyńskiej, wywiad z Tomaszem Sakiewiczem czy tekst Andrzeja Nowaka będący recepcją powstania styczniowego w II i III RP.

Dla magazynu piszą głównie byli publicyści „Uważam Rze” (Presspublica), w zespole są też dotychczasowi dziennikarze „Rz”, Kataryna czy Paweł Kukiz. Wydawcą jest spółka Orle Pióro, należąca w 80 proc. do PMPG i Michała M. Lisieckiego, a w 20 proc. do spółdzielni dziennikarskiej złożonej z naczelnego i czołowych publicystów (ma ona jednak taki sam wpływ na linię pisma jak inwestor strategiczny).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"