— Dotychczasowa oprawa ma już ponad 10 lat. W tym czasie kanał ewoluował i co oczywiste zmieniły się trendy. Nowa oprawa pozwala zachować wyrazistość na rynku i jednocześnie podkreśla unikalny charakter stacji — mówi Joanna Sołdra, dyrektorka programowa TTV.
W ramach rebrandingu istotną korektę przeszła kolorystyka stacji, która została poszerzona o nowe, wyraziste tonacje. — W nowym wydaniu paleta barw odzwierciedla rosnącą różnorodność programową TTV (w ramówce zadebiutuje m.in. czysto rozrywkowy format rodzinny "Idź na całość"). Intensywna kolorystyka podkreśla większą żywiołowość, aktywność brandu, pozwala na lepszą rozpoznawalność ulubionych treści i programów telewizyjnych — czytamy w komunikacie stacji.

– Nowa oprawa TTV to utrwalenie siły naszego logotypu, który na dobre wpisał się w krajobraz polskiej telewizji i stanowi istotny element tożsamości marki. Odświeżyliśmy paletę barwną, wprowadzając do niej energetyczne połączenia czerwieni, zieleni, purpury i błękitu, które zrewitalizowały identyfikację wizualną stacji – mówi Piotr Rucki, dyrektor działu creative services.
Oprawę przygotowała agencja Red Bee Creative z Londynu. W jej portfolio znajdują się współprace z takimi klientami jak BBC Sport, Netflix, Disney, FOX, Discovery Networks czy BT Sport.











