Stanisława Ryster w reklamie 4Life Direct czyta pytania jak w „Wielkiej grze” (wideo)

W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej 4Life Direct występuje Stanisława Ryster, była prowadząca teleturniej „Wielka gra”. Akcja obejmuje emisję spotów telewizyjnych i potrwa do końca stycznia 2016 roku, ale firma nie wyklucza jej przedłużenia.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Stanisława Ryster w reklamie 4Life Direct czyta pytania jak w „Wielkiej grze” (wideo)

W dwóch półtoraminutowych spotach reklamowych Stanisława Ryster występuje jako prowadząca teleturniej telewizyjny. Spikerka odczytuje pytania, które dotyczą Bezterminowego Ubezpieczenia na Życie 4Life Direct. Ponadto Ryster zapewnia, że sama skorzystała z oferty firmy oraz prezentuje zalety oferowanego produktu ubezpieczeniowego.

Akcja promocyjna nawiązuje do prowadzonego przez Ryster w latach 1975-2006 teleturnieju „Wielka Gra”, w którym uczestnicy odpowiadali na pytania z określonej dziedziny, zadawane przez prezenterkę oraz ekspertów.

Stanisława Ryster jest pierwszą znaną osobą, która wystąpiła w kampanii reklamowej 4Life Direct - do tej pory firma wykorzystywała spoty z udziałem statystów. - Pani Stanisława Ryster okazała się idealną osobą do współpracy z naszą firmą ze względu na zaufanie i ogromny szacunek jakim darzą ją nasi klienci oraz sympatię, którą zdobyła wśród widzów prowadząc teleturniej „Wielka Gra”. W kontekście ubezpieczeń na życie oferowanych za pośrednictwem 4Life Direct są to wartości niezwykle istotne, ponieważ dotyczą ważnej kwestii zabezpieczania przyszłości swoich bliskich - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Paula Ogrodowicz, kierownik ds. marketingu w 4Life Direct Polska.

Kampania obejmuje główne stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz kanały tematyczne. Akcja reklamowa z udziałem Stanisławy Ryster jest zaplanowana do końca stycznia 2016 roku, ale możliwe, że współpraca z dziennikarką zostanie przedłużona. Spot został wyprodukowany samodzielnie przez 4Life Direct Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele