Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą Duracella na 16 rynkach

Starcom MediaVest Group rozpoczyna obsługę mediową marki Duracell, należącej do holdingu Berkshire Hathaway. Polskie biuro agencji zajmie się koordynacją pracy dla nowego klienta na 16 rynkach europejskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą Duracella na 16 rynkach

Przejęcie obsługi mediowej baterii Duracell przez SMG jest konsekwencją rozstrzygnięć biznesowych na poziomie międzynarodowym. Marka Duracell, należąca wcześniej do koncernu Procter&Gamble, została przejęta przez firmę Berkshire Hathaway, której prezesem jest Warren Buffett.

W Polsce strategią komunikacji, planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym internetu, zajmuje się Starcom. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynację obsługi Duracella na 16 rynkach europejskich.

Pierwsze działania realizowane przez Duracella we współpracy z SMG rozpoczną się w ciągu najbliższych kilku tygodni. Wartość budżetu nie została ujawniona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech