Starcom z Andreas Stihl

Dom mediowy Starcom, należący do grupy Starcom MediaVest w Polsce, rozpoczyna współpracę z firmą Andreas Stihl Sp. z o.o., producentem i dystrybutorem urządzeń do pracy w lesie, parku i ogrodzie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem telewizji dla nowego klienta.

 - Ofertę firmy Starcom wybraliśmy po szczegółowej analizie. Przygotowana przez Starcom propozycja kampanii TV na chwilę obecną wydaje się najlepiej spełniać nasze oczekiwania – powiedział Mariusz Walter, kierownik działu marketingu firmy Andreas Stihl Sp. z o.o.

Wartość budżetu reklamowego, którego dotyczy współpraca nie została ujawniona. Dotychczas marka STIHL była w zakresie planowania i zakupu mediów obsługiwana przez dom mediowy Optimum Media OMD.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?