W trendbookach na najbliższy czas widać utrzymującą się tendencję. Marki, tworząc społeczności i popkulturę, muszą w centrum uwagi stawiać człowieka – jego autentyczne doświadczenie i opinie – oraz prezentować produkty w użyciu. Według Content Marketing Institute unikalna perspektywa użytkowników odgrywa coraz większą rolę w komunikacji marek. Biorąc pod uwagę wszystkie zmiany w trendach w mediach społecznościowych oraz zwiększoną wrażliwość na prywatność, marketerzy, aby budować i pielęgnować lojalne społeczności wokół swoich produktów, muszą pracować ciężej i mądrzej. Nie tylko po to, aby je sprzedawać, ale również po to, aby mieć dostęp do miejsca, gdzie kreowane są potrzeby, budowane relacje i zaufanie. Ten sposób myślenia jest bliski zespołowi Esperienzy – agencji, która niedawno uruchomiła autorskie narzędzie do współpracy z twórcami treści i już może pochwalić się efektami pracy.

„Można mieć najlepszy produkt i najbardziej jakościową usługę, ale bez Content Marketingu pozostaną one na półkach sklepowych. Content Generator jest swoistym pogotowiem dla marki. Twój produkt trafi w ręce odpowiedzialnych twórców treści, którzy poświęcą mu uwagę, przetestują i zrecenzują. Dzięki zaangażowaniu mikroinfluencerów dostarczymy Internautom odpowiedź na pytanie „Jak to działa?” i „Czy to jest dla mnie?”. Różne formaty i inne kanały komunikacji wspierają różne etapy ścieżki zakupowej. Towarzyszymy konsumentowi aż do sfinalizowania zakupu!” – tłumaczy Łukasz Janowski, współzałożyciel Agencji Esperienza.
Co to jest Content Generator?
Content Generator to system automatyzujący współpracę z kreatorami contentu, testerami produktów i mikroinfluencerami przy zachowaniu jakości, kreatywności i autentyczności na najwyższym poziomie. Dzięki niemu współpraca firm z zaangażowanymi twórcami staje się o wiele prostsza. W ramach usługi dostępne są trzy pakiety: produkcja User Generated Content (UGC), mikroinfluencer marketing oraz marketing rekomendacji. System został stworzony tak, aby w sposób kompleksowy odpowiadać na potrzeby Klientów (marek) na każdym etapie ścieżki zakupowej – od wzrostu świadomości, przez wsparcie rozważania i intencji, po etapy zakupu i lojalności. Tej strategii Content Generator zawdzięcza swoją wyjątkowość. Co w przypadku, kiedy Klientom zależy na wsparciu jedynie wybranych etapów ścieżki konsumenckiej? W ramach abonamentu można wybrać jeden lub kilka pakietów, które będą odpowiadać konkretnym potrzebom. Content Generator oferuje więc pełną elastyczność.

Content Generator to kontrpropozycja do nieautentycznego, pozbawionego emocji lokowania produktu, z którym konsumenci spotykają się na co dzień. Treści powstałe z użyciem tego narzędzia obejmują cały wachlarz formatów takich jak wideo, zdjęcia, posty tekstowe, memy, grafiki, a także opinie, recenzje oraz rekomendacje.
„Content Generator stworzyliśmy czerpiąc z aktualnych badań, obserwacji i trendów oraz dynamicznie zmieniającego się współczesnego rynku technologicznego. To nasz autorski i unikatowy w swojej istocie projekt. Nic nie zapowiada, aby rosnące znaczenie contentu w Internecie i mediach społecznościowych miało w najbliższym czasie ulec zmianie. Nasze podejście do produkcji contentu jest nie tylko znacznie bardziej autentyczne, transparentne i demokratyzujące, ale najzwyczajniej w świecie potrzebne. O tym świadczy choćby rosnące grono Klientów, którzy korzystają z Content Generatora. To motywuje nas do stałego rozwijania tego narzędzia. Do współpracy aktywnie zapraszamy Twórczynie i Twórców internetowych” – podsumowuje Kamil Siekierzyński, AI & Automation Manager w Esperienza Creative Technology.

Jeśli ktoś nadal uważa, że skala w Google albo Apple Store jest 5 gwiazdkowa, to się myli. Są tylko dwie oceny – dobra i zła. Jak pokazują dotychczasowe wyniki, Content Generator realnie wpływa na sprzedaż. Dopracowany wizerunek i pozytywny sentyment w recenzjach w marketplace’ach i w e-commerce przekłada się na liczbę sfinalizowanych transakcji.
Agencja Esperienza (z włoskiego: doświadczenie), to zespół twórców reklamy, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży i szeregiem prestiżowych nagród. Esperienza Creative Technology to odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku, oczekiwania nowego konsumenta i współczesne potrzeby firm, marek i produktów. To także multidyscyplinarny zespół doświadczonych w różnych obszarach marketingu, promocji, kreacji, technologii i analityki ekspertów, specjalizujący się w experience marketingu, czyli komunikacji w wielu touchpointach marki. Do grona jej Klientów należą m.in. Hama Polska, Answear.Lab i SGI Deweloper.

Więcej informacji o Esperienza Creative Technology na stronie: http://www.esperienza.agencyŚledź nasze social media: https://www.facebook.com/esperienza.agency/https://www.instagram.com/esperienza.agency/https://www.linkedin.com/company/esperienza-agency/https://www.tiktok.com/@esperienza.agency











