Stena Line w nowej kampanii stawia na wolność i swobodę

Szwedzki operator promowy Stena Line rozpoczął kampanię „Podróżuj w stylu Stena Line”. Osią kampanii, stworzonej we współpracy z Acne Dublin, jest minutowy spot autorstwa reżysera Sama McGratha.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Stena Line w nowej kampanii stawia na wolność i swobodę

Rodzina bohaterów, po treningu przygotowującym ich do walki o przestrzeń na walizki i wygniecione siedzenia, wchodzi na pokład – gdzie odkrywa, że ich podróż jest zaskakująco bezstresowa. Zamiast spodziewanych zmagań w podróży, mogą zrelaksować się i swobodnie odkrywać uroki rejsu ze Stena Line.

Materiał będzie wykorzystywany na rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Kampania obejmuje działania w kanałach digital, social, print, display oraz na nośnikach pokładowych.

 Wraz z uruchomioną organicznie kampanią wideo, we współpracy z OMG ruszą działania performance’owe oparte na atrybucyjnym doborze mediów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max