Spot wyreżyserowany przez Craiga Gillespie z „ Ja, Tonya ” przedstawia Świętego Mikołaja Carella, który prosi elfy o wymyślenie ciekawych pomysłów na prezent, aby uszczęśliwić dzieci pod koniec 2020 roku poprzez wideokonferencję. Zaznacza, że w związku obecną sytuacją epidemiczną i towarzyszącymi jej licznymi ograniczeniami te prezenty mają być nietypowe.
Jeden z elfów wpada na pomysł, by zamiast tradycyjnych prezentów podarować ludziom "świątecznego ducha", czyli coś co wprowadza w świąteczny nastrój i jest zachętą do spędzenia czasu wśród najbliższych. .
- Święta to tak naprawdę chwile spędzone razem z ludźmi, których kochasz i służą jako przypomnienie o tym, co najważniejsze, zwłaszcza biorąc pod uwagę trudy minionego roku - powiedział Carell. - Mam nadzieję, że ta słodka historyjka przyniesie trochę radości.

Przed rolą w świątecznej reklamie Xfinity Steve Carell pojawił się na dużym ekranie w politycznej komedii „ Irresistible ”. Film opowiada o demokratycznym strategu, który próbuje pomóc lokalnemu kandydatowi wygrać wybory w małym, prawicowym miasteczku.
Aktor wystąpi wkrótce w filmie „ Minionki ”. Po raz kolejny użyczy swojego głosu ulubionemu super-złoczyńcy Gru. Film „ Minions: The Rise of Gru ” miał zadebiutować tego lata, ale został przesunięty na 2021 rok z powodu pandemii.











