PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Branżowe stowarzyszenia reklamowe chcą wspólnie działać na rzecz czystej reklamy i informacji
SAR dołącza do koalicji "Marketerzy dla Lepszych Badań" dot. prac nad jednoźródłowym badaniem mediów
SAR dołącza do koalicji "Marketerzy dla Lepszych Badań" dot. prac nad jednoźródłowym badaniem mediów
Katarzyna Kieli na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland
Katarzyna Kieli na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland
„#OpinieJuroraEffie” - druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
„#OpinieJuroraEffie” - druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Dariusz Andrian prezesem zarządu SAR
Dariusz Andrian prezesem zarządu SAR
Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych
Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych
Grey Worldwide Warszawa, VML i Saatchi&Saatchi IS z największą liczbą nominacji do Innovation 2018
Grey Worldwide Warszawa, VML i Saatchi&Saatchi IS z największą liczbą nominacji do Innovation 2018
Paweł Tyszkiewicz: wydłużone terminy płatności to rak polskiej gospodarki
Paweł Tyszkiewicz: wydłużone terminy płatności to rak polskiej gospodarki
Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group
Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group
Szymon Gutkowski nowym prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2014
Wydłużanie płatności jest nielegalne. SAR przekazuje agencjom ekspertyzę prawną
Wydłużanie płatności jest nielegalne. SAR przekazuje agencjom ekspertyzę prawną
Polpharma wydłuża płatności do 120 dni. Firmy marketingowe szykują się do procesu
Media Trendy z nowymi kategoriami jako Innovation Award Media Trendy
BSA i SAR będą promować legalne oprogramowanie w branży reklamowej
Unilever wydłuża czas płatności firmom reklamowym. „To karygodne”