SAR i ProMarka chcą jednego standardu badań internetu

SAR i ProMarka wystosowały apel o opracowanie jednolitego standardu badań internetu w Polsce. Organizacje uczestniczą w konsultacjach branżowych prowadzonych przez PBI.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka podczas spotkania grupy klienckiej – w ramach trwających konsultacji branżowych PBI nad standardem badań internetu w Polsce – zaapelowały o stworzenie jednolitej metodologii tego pomiaru. Zdaniem organizacji i skupionych w nich firm badanie internetu powinno być reprezentatywne dla całego rynku i uwzględniać jego potrzeby. „W czasie kiedy decydują się założenia metodologiczne badania, całe środowisko powinno uczestniczyć w wypracowaniu nowego standardu oraz regulacji związanych z kontrolą wyników badania” – napisali autorzy apelu. Nawiązali w ten sposób do inicjatywy, w ramach której około 20 podmiotów, m.in. Nasza-klasa.pl, GG Network, Axel Springer Polska, Redefine, IDMnet i ARBOinteractive, pracuje nad nową metodologią tego pomiaru niezależnie od Polskich Badań Internetu.

Tymczasem PBI informują, że w ramach konsultacji branżowych kończą się już prace grup roboczych panel i site-centric. Natomiast uczestnicy pozostałych są w trakcie precyzowania postulatów, w oparciu o które ma być wykonywany pomiar sieci w naszym kraju. Konsultacje zakończą się sformułowaniem oficjalnego dokumentu zawierającego oczekiwania całej branży w stosunku do standardu badań internetu w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech