Strong na outdoorze

Pod hasłem "Strong. Tutaj warzą się doznania" rozpoczyna sięoutdoorowa kampania reklamowa tej marki. Akcję będącą uzupełnieniemspotów telewizyjnych przygotowała agencja Hand Made.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się 1 lipca kampania outdoorowa Strong prowadzonabędzie na billboardach w największych aglomeracjach kraju. Na jejpotrzeby powstał layout, w którym wykorzystany został - nawiązującydo spotu telewizyjnego - symbol dzwonu oraz hasło: "Strong. Tutajwarzą się doznania". Oprócz nośników billboardowych reklamy pojawiąsię również na autobusach w wybranych miastach Polski.

Kampania outdoorowa Strong stanowi wsparcie emitowanych od majaspotów telewizyjnych. Kreację obu akcji przygotowała agencja HandMade, natomiast media na potrzeby działań w outdoorze zakupił MediaConcept.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online