Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 12,26 mln użytkowników, czyli 42,17 proc. wszystkich internautów w Polsce. Analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 12,14 mln użytkowników i 41,76 proc. zasięgu.
Na Gazeta.pl (Agora) strona główna miała 5,41 mln odwiedzających i 18,61 proc. zasięgu, a na Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 5,27 mln odwiedzających i 18,14 proc. zasięgu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-2021-roku,7170404874512001a ##
Z kolei strona główna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 2,4 mln użytkowników, co dało 8,27 proc. zasięgu.

W porównaniu z listopadem strona główna WP.pl zanotowała spadek o 1,55 mln użytkowników, czyli 11,2 proc. W konsekwencji straciła większość przewagi nad analogiczną witryną Onetu, która straciła 348 tys. internautów (2,8 proc.).
Gazeta.pl przed Interią
Na stronie głównej Gazeta.pl ubyło 117,3 tys. internautów (2,1 proc.), dzięki czemu wyprzedziła konkurentkę z Interii, na której liczba użytkowników zmalała ponad dwukrotnie bardziej - o 302 tys. (5,4 proc.).
Z kolei strona główna o2.pl zyskała 40,2 tys. odwiedzających (1,7 proc.).











