Strony o tematyce zdrowotnej coraz popularniejsze

W pierwszym kwartale bieżącego roku strony internetowe o tematyce zdrowotnej odwiedziło w każdym miesiącu średnio 55,3 miliona amerykańskich internautów.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z ubiegłym rokiem to wzrost o 12 procent - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Najpopularniejszą witryną była w tym okresie WebMD Healt, ze średnią 17,1 miliona unikalnych odwiedzin miesięcznie. Za nią uplasowały się NIH.gov (9,8 miliona odwiedzin miesięcznie), MSN Health (8,1 mln) i Yahoo! Health (6,7 mln).

Użytkowników zdrowotnych portali charakteryzuje wysokie przywiązanie do jednej strony. Spośród internautów odwiedzających serwis MSN Healt tylko 16,8 procenta szukało informacji na innych tego typu stronach. Tak samo postępowała mniej niż 1/5 użytkowników Yahoo! Health i Healthline.com.

Najczęściej poszukiwanym terminem przez amerykańskich użytkowników Internetu w pierwszych trzech miesiącach obecnego roku było słowo 'pregnancy' (ciąża). Było ono wpisywane w wyszukiwarkach ponad 17 milionów razy. Ponad 15 milionów zapytań zanotowały słowa 'cancer' (rak), 'flu' (grypa) i 'fitness'.

eMarketer - km
Autor artykułu:
eMarketer - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu