STYROPMIN NOWYM KLIENTEM AGENCJI BEST BRANDS PR

Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z firmą Styropmin - producentem profesjonalnych płyt styropianowych, jednego z najważniejszych elementów systemu dociepleń. Kampania będzie miała na celu przede wszystkim edukację klientów ostatecznych na temat nowoczesnych rozwiązań związanych z energooszczędnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w budownictwie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Styropmin Sp. z o.o. z siedzibą główną w Mińsku Mazowieckim jest polską firmą o 26-letniej tradycji i doświadczeniu. Zajmuje się produkcją i dystrybucją płyt styropianowych. Firma posiada trzy nowe, zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne – w Łochowie, Oświęcimiu oraz w Zielonej Górze. Produkty marki Styropmin, dzięki szeroko rozbudowanej ofercie, znajdują zastosowanie zarówno w izolacji ścian, podłóg, fundamentów oraz dachów. W katalogu produktowym oprócz styropianów standardowych znajdują się linie profesjonalne - m.in.: styropiany pasywne, perymetryczne, laminowane papą, akustyczne, do ogrzewania podłogowego czy całe systemy styropianowych spadków na dachy płaskie. Są one rozwiązaniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy Styropmin uwzględniając m.in. działania media relations oraz social media. Za obsługę klienta odpowiada zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej. Działania agencji mają wpłynąć przede wszystkim na edukację potencjalnych klientów pod kątem wyboru najlepszych, energooszczędnych materiałów izolacyjnych oraz rozpoznawalności marki i produktów Styropmin.

„Jako firma z przeszło 25 letnim doświadczeniem oraz jeden z liderów rynku wprowadzających innowacyjne rozwiązania, zdajemy sobie sprawę z konieczności edukowania klientów, zwłaszcza klienta ostatecznego. Na rynku przez lata funkcjonowało myślenie, z którym spotykamy się w dalszym ciągu, że styropian to po prostu styropian – prosty materiał budowlany, który od zawsze był, jest i będzie taki sam. Tymczasem wybór konkretnego rodzaju styropianu, konkretnego rozwiązania ma naprawdę duże znaczenie – szczególnie pod względem późniejszego komfortu użytkowników oraz oszczędności energii, a co za tym idzie środków finansowych. Naszym celem jest edukacja w tym zakresie. Dlatego podjęliśmy współpracę z profesjonalną agencją public relations, która pomoże nam w dotarciu z tymi informacjami do jak najszerszej grupy odbiorców.” – mówi Sebastian K. Widelski, dyrektor marketingu firmy Styropmin.

Więcej informacji na temat firmy STYROPMIN oraz energooszczędnych rozwiązań dostępne jest na stronie:  www.styropmin.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów