Firma SÜDPACK zdecydowała się na włączenie oddziału w Kłobucku do systemu SAP w dwóch obszarach: podstawowym zakresie kadr i płac oraz rozliczania czasu pracy. Dotychczas wynagrodzenia spółki były naliczane przez zewnętrzną firmę, a do ewidencji czasu pracy wykorzystywano arkusze Excel. W perspektywie czasu to podejście przestało się sprawdzać. W związku z tym, że cała Grupa SÜDPACK na co dzień korzysta z SAP, naturalnym rozwiązaniem było uruchomienie systemu dla obszaru HR także w Kłobucku.
W ramach projektu zaimplementowane zostały funkcjonalności obsługi kadrowo-płacowej w SAP HCM oraz autorskie rozwiązanie GAVDI TM Box. To prekonfigurowane narzędzie do obsługi procesów zarządzania czasem pracy pozwala na optymalizację procesu oceny czasu pracy w odniesieniu do szczegółowych przepisów zawartych w Kodeksie Pracy oraz wynikających z wewnętrznych uregulowań firmy. W przypadku SÜDPACK bardzo ważną wartością narzędzia były zawarte w nim najlepsze praktyki, które umożliwiły sprawne wdrożenie oraz adaptację rozwiązania wśród użytkowników. Zakres projektu obejmował również migrację danych oraz wsparcie przed, jak i po starcie systemu produkcyjnego.

- Prace projektowe rozpoczęły się w maju ubiegłego roku, natomiast rozwiązanie uruchomione zostało kilka miesięcy później – w listopadzie. Dzięki naszemu produktowi klient otrzymał szereg funkcjonalności, które umożliwiają obsługę procesu planowania i rozliczania czasu pracy, zgodnych z obowiązującymi standardami i najlepszymi praktykami – mówi Szymon Knobloch, Dyrektor ds. Konsultingu i Członek Zarządu w GAVDI Polska S.A.
SÜDPACK Kłobuck specjalizuje się w wytwarzaniu oraz uszlachetnianiu opakowań dla produktów spożywczych, medycznych i technicznych, a także produkcji folii mającej zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym. Obecnie zakład produkcyjny zatrudnia około 150 osób.











