Sukces nietypowej promocji nowego menu Restauracji Cesarskiej w Chorzowie

Restauracja Cesarska, zlokalizowana w budynku Hotelu Diament Arsenal Palace w Chorzowie, podsumowała jesienną promocję nowej karty dań. Podczas siedmiodniowej akcji każdy klient sam decydował o tym, ile zapłaci za zjedzony posiłek. Ta, wciąż oryginalna w branży formuła promocji, przyniosła interesujący rezultat. – Dla klientów najważniejsza jest jakość zamówienia, a goście restauracji w większości oferowali ceny zbliżone do cen z menu – podsumowują organizatorzy akcji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Restauracja Cesarska funkcjonowała wcześniej jako miejsce dedykowane gościom Hotelu Diament Arsenal Palace (ul. Paderewskiego 35, Chorzów). W październiku lokal zmienił nazwę, kartę dań i tryb funkcjonowania, przekształcając się z typowo hotelowej, na ogólnodostępną restaurację. W pierwszym tygodniu działania, Restauracja Cesarska zorganizowała niecodzienną promocję. Każdy odwiedzający mógł zamówić dowolną potrawę z karty i zapłacić za danie wedle własnego uznania. Akcja promocyjna trwała siedem dni, a jej cel – zainteresowanie ofertą restauracji gości spoza hotelu, został osiągnięty. Podczas promocji, klienci w zdecydowanej większości proponowali ceny zbliżone do tych, które na co dzień oferuje restauracja.

– Październikowy eksperyment gastronomiczny oparliśmy przede wszystkim na zaufaniu do klientów, którzy mieli wycenić realną wartość potraw na podstawie własnych doznań smakowych i estetycznych. Otrzymaliśmy bardzo wiele pozytywnych opinii, podziękowań i konstruktywnych sugestii, które wdrożymy w życie – podsumowuje Mateusz Piasny, manager Restauracji Cesarskiej w Chorzowie.

Według danych Eurostatu, Polacy częściej wychodzą do restauracji i coraz częściej gotowi są przeznaczyć na ten cel więcej środków z domowego budżetu. Coraz istotniejsza staje się dla nich jakość zamawianego jedzenia. Klienci nie boją się płacić więcej za dobrą i zdrową kuchnię. Niebagatelne znaczenie ma także strategia i pomysłowość restauratorów na przyciągnięcie klienta. Im ciekawsza promocja, tym większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

W nowym, promowanym za pośrednictwem nietypowej akcji, menu Restauracji Cesarskiej znalazły się takie pozycje kulinarne jak m.in. zupa rakowa z winem i tymiankiem, polędwiczka wieprzowa w sosie dijon, małże św. Jakuba duszone w białym winie czy cytrynowe papardele z akcentem pieczonego sandacza. W Restauracji Cesarskiej można teraz także spróbować najlepszych dań kuchni regionalnej, takich jak m.in. żur śląski, rolada, hekele i szpajza.  Jak deklaruje manager lokalu, sukces akcji przesądził o tym, że ta i podobne niestandardowe formy promocji, będą podejmowane cyklicznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów