Sukcesy Adv na rynku FMCG

Agencja Interaktywna Adv pozyskała trzech nowych Klientów z branży FMCG

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na przełomie dwóch miesięcy wygrała przetargi na obsługę e-marketingową 3 czołowych marek na polskim rynku: WINIARY (Nestle Polska S.A.), Jutrzenka S.A. oraz Hellena S.A.

Konsekwentna polityka agencji, dla której oparciem jest dostarczanie unikatowych i efektywnych rozwiązań, znalazła uznanie również wśród Klientów branży FMCG.

- Ubiegły rok, to dla Adv.pl czas doskonalenia oferowanych rozwiązań oraz dynamicznego rozwoju Spółki. Jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce uzyskaliśmy certyfikat ISO, wdrożyliśmy również system klasy CRM. Działanie te sprawiły, że jesteśmy gotowi do świadczenia usług dla najbardziej wymagających organizacji - mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+