Udział w rynku stacji w tym czasie to 14,51 proc. W zeszłym roku w tym samym paśmie Dwójka miała widownie powyżej 2,5 mln widzów i udziały w rynku 17,80 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
4+DataAMRAMR %SHR %21-10-200619671605,47%13,18%14-10-200622443986,24%14,84%07-10-200622896986,37%15,53% średnia21671876,03%14,51%Wyniki w przedziale wiekowym 16-49.
16 - 49DataAMRAMR %SHR %21-10-20066359093,35%9,66%14-10-20067249253,81%10,83%07-10-20068336484,39%12,95% średnia7315233,85%11,13%
Program oglądają głównie mieszkańcy wsi.
AFFADH %PłećMężczyźni8440,36% Kobiety11559,64%Wiek4 - 9 352,29% 10 - 15504,20% 16 - 19382,47% 20 - 24474,16% 25 - 29675,61% 30 - 34473,44% 35 - 39785,01% 40 - 44946,44% 45 - 49786,55% 50 - 5413110,65% 55 - 591529,81% 60+22339,38%Wlk. Miasta / wieśWieś10741,12% < 50 tys.10224,76% 50-100 tys.988,81% 100-200 tys.947,61% > 200 tys.8617,70%ZawódTop management826,78% Medium level708,29% Robotnicy i rolnicy8614,92% Emeryci19650,84% Inni *)5219,16%WykształceniePodstawowe11249,19% Średnie11433,70% Wyższe9110,62% Inne**)436,49%

„Supertalent” to widowisko, publiczny casting gdzie poszukiwany jest prezenter telewizyjny. Gospodarzem programu jest Beata Sadowska. Kandydatów na showmana ocenia jury w składzie: Monika Richardson, Katarzyna Figura, Bogusław Kaczyński i Wojciech Cejrowski. Emisja w sobotę o godz. 20.











