Supremum Group dla Kryniczanki

Krakowska agencja reklamowa Supremum Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowych działań reklamowych dla sztandarowych marek  należących do Uzdrowiska – wód mineralnych „Kryniczanka”, „Słotwinka”, „Jan” oraz „Zuber”.

Głównym założeniem współpracy jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie nowej butelki produktu.

Opracowana przez Supremum Group kampania obejmuje, oprócz przeprowadzenia działań reklamowych, również określenie strategii marketingowej dla wszystkich marek skupionych wokół Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"