Swarovski przenosi globalną obsługę mediową z Zenith do Havas Media

Firma Swarovski wybrała dom mediowy Havas Media do kompleksowej obsługi mediowej jej budżetu reklamowego w 35 krajach z różnych części świata. Tym samym zakończyła współpracę z domem mediowym Zenith.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Swarovski przenosi globalną obsługę mediową z Zenith do Havas Media

Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów dla firmy Swarovski m.in. w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji, Niemczech, Hong Kongu, Korei, Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Meksyku i Brazylii.

Havas Media zajmie się kompleksową obsługą mediową firmy Swarovski, w tym również działaniami obejmującymi social media i programmatic. Współpracę z nowo pozyskanym klientem rozpocznie w styczniu 2017 roku.

Zenith, który pracuje dla Swarovskiego od 9 lat, jest zdziwiony przeniesieniem tej obsługi do Havas Media bez przetargu. - Zwłaszcza biorąc po uwagę jakość usług, które systematycznie świadczyliśmy przez ostatnie 9 lat - stwierdził Zenith w oświadczeniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style