Swarovski przenosi globalną obsługę mediową z Zenith do Havas Media

Firma Swarovski wybrała dom mediowy Havas Media do kompleksowej obsługi mediowej jej budżetu reklamowego w 35 krajach z różnych części świata. Tym samym zakończyła współpracę z domem mediowym Zenith.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Swarovski przenosi globalną obsługę mediową z Zenith do Havas Media

Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów dla firmy Swarovski m.in. w USA, Chinach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji, Niemczech, Hong Kongu, Korei, Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Meksyku i Brazylii.

Havas Media zajmie się kompleksową obsługą mediową firmy Swarovski, w tym również działaniami obejmującymi social media i programmatic. Współpracę z nowo pozyskanym klientem rozpocznie w styczniu 2017 roku.

Zenith, który pracuje dla Swarovskiego od 9 lat, jest zdziwiony przeniesieniem tej obsługi do Havas Media bez przetargu. - Zwłaszcza biorąc po uwagę jakość usług, które systematycznie świadczyliśmy przez ostatnie 9 lat - stwierdził Zenith w oświadczeniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"