Świąteczna kampania reklamowa Hortexu

Grupa Hortex, producent soków i mrożonek przygotowała na Święta niespodziankę dla swoich Konsumentów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jest to cykl 15-tu filmów reklamowych o tematyce bożonarodzeniowej, które będą emitowane w trakcie Świąt. Bohaterami filmów są dzieci w wieku przedszkolnym, występujące w roli znawców tematyki Świąt Bożego Narodzenia. Dodatkowo z okazji Świąt została przygotowana specjalna, limitowana seria opakowań z grafiką świąteczną dla soku pomarańczowego i jabłkowego oraz nektaru z czarnej porzeczki marki Hortex – czyli produktów, które tradycyjnie cieszą się największą popularnością w okresie świątecznym.

Reklamy, których emisja rusza w najbliższy piątek, 23 grudnia br., oparte są na idei wywiadów przeprowadzanych z przedszkolakami, zaś dodatkowym wyróżnikiem całej kreacji jest ciekawa scenografia przygotowana w konwencji rysunkowej.15 takich mini-wywiadów zostanie wyemitowane w okresie świątecznym łącznie kilkadziesiąt razy w telewizji publicznej.

Niektóre wypowiedzi maluchów wręcz zaskakują trafnością obserwacji i rozbrajającymi sformułowaniami. Odpowiedź na pytanie „Dlaczego lubimy Święta?” jasno mówi o rodzinnych oczekiwaniach dzieci – „ponieważ są dni wolne od pracy i można spędzać czas z mamą i bawić się zabawkami”. Jedną z najważniejszych spraw są prezenty i to, kto je przynosi. Żeby dostać prezenty, trzeba być „grzecznym tak jak wszystkie dzieci... czasami”. Ilu jest Świętych Mikołajów? Dwóch, twierdzi mały Wiktor i uzasadnia: „mały przynosi małe prezenty, a duży – duże”. Rozdawanie prezentów dzieciom to wyczerpująca praca, a wśród opinii dotyczących tego, co Święty Mikołaj robi po Świętach jest i taka: „siedzi w domu, a jego żona daje mu rosołek”.

„Chcieliśmy, by zabawne, czasem nieoczekiwane obserwacje ujęte w język przedszkolaka tworzyły atmosferę i nastrój Świąt widziane oczyma dzieci” – stwierdził Tomasz Kurpisz, prezes zarządu Hortex Holding S.A. „Ten cykl telewizyjnych reklam to także podziękowanie konsumentom za wybór produktów Horteksu, co zadecydowało m.in. o sukcesie naszych soków i napojów w tym roku, w tym znacznego zwiększenia ich udziałów rynkowych do poziomu blisko 18%” – dodał Tomasz Kurpisz.

W zakończonym 31 maja br. roku obrotowym wolumen sprzedaży Horteksu w zakresie soków i napojów zwiększył się o 19% w stosunku do poprzedzającego roku obrotowego. Sprzedaż dalej rośnie, czego wyrazem jest wzrost udziału Horteksu do 17,9% ilościowo (badanie MEMRB za IX-X’05 obejmujące rynek soków, nektarów i napojów bez opakowań PET).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online