Świąteczne RMF Classic promowane w sieci

Grupa RMF wspiera kampanią reklamową stację RMF Classic, która do świąt gra wyłącznie świąteczna muzykę.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja obejmuje internet - głównie największe portale jak Onet, Wirtualna Polska, o2.pl i Interia.pl. Za kreację oraz za zakup mediów odpowiada Dział Promocji Grupy RMF.

RMF Classic od 6 do 26 grudnia br. nadaje wyłącznie świąteczne utwory. Na antenie emitowany jest również specjalny program z udziałem Michael'a Buble (więcej na ten temat).

Z danych Radio Track wynika, że średni udział RMF Classic w rynku w okresie od sierpnia do października br. wyniósł 1 proc. (dowiedz się więcej).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii