Synergic sprzedaje kampanie w modelu programatycznym

Firma reklamy zewnętrznej Synergic wprowadza programatyczny zakup reklamy online. Spółka nawiązała współpracę z platformami w tym się specjalizującymi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Synergic sprzedaje kampanie w modelu programatycznym

Firma Synergic wystartowała właśnie jako wydawca na platformie Adform i ruszyła ze sprzedażą kampanii w modelu programatycznym. Pierwszą kampanię zrealizowała dla firmy Superbet, sponsora polskiego sportu.

Zautomatyzowany zakup w formie private deal – jest możliwy dla nowego produktu spółki – ekranów na Dworcu Centralnym. W miarę rosnących potrzeb klientów, do sprzedaży programatycznej dołączane będą kolejne ekrany z siec Synergic Digital City Premium. Firma jest właścicielem sieci nośników DOOH w punktach o wysokim natężeniu ruchu, m.in. w ścisłym centrum Warszawy – na Dworcu Centralnym i jego tunelach, w przejściu podziemnym obok Rotundy, na dworcach i lotniskach. Dla swoich klientów planuje i realizuje kampanie z zakresu różnych mediów out of home. W samej Warszawie do wyłącznej dyspozycji ma ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów. W portfolio ma 10 linii produktowych. Swoje usługi świadczy na skalę ogólnopolską i regionalną. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"