Do różnych form zabawy w ramach „Świeć Się” włączyło się ponad 100.000 internautów. W czasie trwania plebiscytu na serwis www.SwiecSie.pl odnotowano ponad 580 tys. wejść, a internauci oddali w sumie 63 tys. głosów w plebiscycie i przesłali ponad 3 tys. zdjęć do indywidualnego konkursufotograficznego. Obok mieszkańców, do akcji włączyły się urzędy miejskie, zachęcając do wspólnej zabawy i głosowania na swoje miasto. Konkursowy profil na Facebooku www.Facebook.com/swiecsie zgromadził ponad 54 tys. fanów, którzy aktywnie uczestniczyli w zabawie przez cały okres jej trwania.Wyniki finału plebiscytu miast „Świeć Się”:1. Szczecin 24,2 % 2. Skarżysko-Kamienna 23,9 % 3. Łódź 7,8 %4. Bielsko Biała 7,1 % 5. Gdynia 6,3 %
Kolejne miejsca zajęły: Rzeszów, Łomża, Limanowa, Toruń, Nowy Sącz, Lublin, Ostrołęka, Nysa, Wrocław, Międzyrzecz, Bartoszyce i Poznań.***Świeć Się to świąteczny plebiscyt miast i konkurs fotograficzny, którego inicjatorem jest Grupa ENERGA. Organizowana już po raz trzeci zabawa w wybieranie najpiękniej oświetlonego miasta w Polsce odbywa się w dwóch etapach: wojewódzkim i finale ogólnopolskim. W finale znalazło się 17 miast: 16 zwycięzców wojewódzkich wybranych z listy 100 miast oraz jedno miasto z „dzikiej karty” zgłoszone przez internautów. W plebiscycie głosować mógł każdy pełnoletni internauta oddając głos w specjalnym serwisie www.SwiecSie.pl lub za pomocą Facebooka: www.facebook.com/swiecsie. W tym roku partnerami Grupy ENERGA (ENERGA SA i Energa Oświetlenie Sp. z o.o.) w konkursie „Świeć Się” byli Praktiker oraz Grupa Gazeta.pl. Więcej informacji na www.SwiecSie.pl












