Sześciopak inspiracji

Interprint przedstawia sześć dekorów reprezentujących nowe trendy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tak jak w dziedzinie mody skowronkami trendów są tkaniny, tak w wypadku mebli i wyposażenia wnętrz są to dekory. Interprint, międzynarodowa drukarnia papierów dekoracyjnych zgodnie ze swoim hasłem “Points of view” przeprowadziła warsztaty z udziałem czołowych europejskich przedstawicieli rynku by wspólnie z nimi wytypować propozycje, które ukształtują w tym roku trendy na rynku mebli i wyposażenia wnętrz. Wspólnie wybrano 6 dekorów, które zdaniem uczestników warsztatów w Arnsbergu reprezentują najlepiej aktualne tendencje.

Nash Oak – Nietypowy

Szukamy poczucia bezpieczeństwa, poczucia zakorzenienia i pewności, ale jednocześnie uciekamy od rustykalności w przestarzałym wydaniu. Wolimy raczej naturalność, autentyczność – dlatego spodoba nam się ten nietypowy dębowy dekor. Drewno jakby poddane działaniu morskiej wody, z delikatnie zaznaczonymi klepkami, które przywodzą na myśl podłogę lub blat stołu. Z tego dekoru emanuje naturalna energia, sprawia, że każdy poczuje się jak w domu. 

Pandora – Śródziemnomorski

Lubimy zaskakujące metamorfozy, w rzeczach dobrze znanych szukamy nowych znaczeń, nowych elementów. Dlatego wiśnia rosnąca niegdyś w trójkącie: Szwajcaria, Włochy, Francja w nowym wcieleniu, pod nazwą Pandora jest dla nas zaskakującą i atrakcyjną niespodzianką. Wyjątkowa, jasna kolorystyka nadaje temu projektowi nowoczesny, wyrazisty wygląd, możemy jednak odczuć nawiązanie do meblarskiej tradycji.

Nelson – Północnoamerykański

Imponują nam pionierzy, którzy próbują jako pierwsi osiągnąć wyznaczony cel, pokonać kolejne granice, którzy wszędzie potrafią się odnaleźć i przetrwać. Tak jak Nelson, który jako pierwszy obleciał dokoła świat, tak inspirowany drewnem wiązu dekor Nelson zachwyca siłą wyrazu oraz naturalnym charakterem. Dekor z widocznymi klepkami, o bogatej kolorystyce łączącej brąz, złoto, biel i szarość pasuje do wielu innych kolorów, które są aktualnie popularne. Takie uniwersalne dekory są teraz bardzo chętnie stosowane.

Iconic – Neoklasyczny

Czy to, co niegdyś odrzuciliśmy może ponownie powrócić i stać się ikoną? Moda na vintage dowodzi że tak! A jak jest w przypadku dekorów? Czy ktoś pomyślałby, że powróci zapomniany przez wszystkich buk? Minęło sporo czasu odkąd bił rekordy popularności, teraz wraca w nowej wersji. Klasyczne drewno bukowe z charakterystycznymi zrostami i zmienną kolorystyką zostało ponownie odkryte i ma potencjał by szybko stać się ikoną. 

Maxim – Ambasador

Dobre maniery i ponadczasowa elegancja zawsze są na miejscu i zawsze są doceniane. Tak samo jest z ciemnobrązowym, inspirowanym drewnem orzecha dekorem Maxim. Pomimo spokojnego rysunku przyciąga uwagę jak żaden inny dekor. Może to zasługa subtelnych czarnych linii nadających mu symetryczny charakter, a może po prostu wiernego, pieczołowitego odwzorowania drewna bazowego? Szczególnie efektownie prezentuje się w towarzystwie dekorów jednobarwnych.

Nomad – Wędrowiec

Przemierzamy świat wzdłuż i wszerz, tysiące wrażeń z tych podróży zapada nam w pamięć, miesza się i łączy. Dekor Nomad jest niczym danie kuchni fusion, w którym egzotyczne i dobrze znane nam elementy tworzą nowy zaskakujący smak. Czy jesteśmy w stanie rozpoznać wszystkie  składniki tej potrawy? To może być trudne, ale najważniejsze, że nowy smak jest ekscytujący. Charakterystyczny element Nomada to ekspresyjne połączenie kwiatów i prążków.

„Six Pack” (“Sześciopak”), bo tak żartobliwie nazywają ten zestaw swoich propozycji przedstawiciele Interprint, to udana próba przeniesienia uniwersalnych tendencji dotyczących stylu życia, kultury czy wzornictwa na poziom dekorów. “Nasze propozycje wynikają z wnikliwej obserwacji trendów, z uważnego wsłuchiwania się w informacje uzyskane od naszych kontrahentów. Dodajemy do nich pasję tworzenia oraz nasze innowacyjne technologie drukarskie. Uważamy, że tegoroczny „Six Pack”  świetnie oddaje aktualne wnętrzarskie tendencje i określa kierunki ich rozwoju .”– mówi Sylwia Lasota, kierownik marketingu Interprint Polska.

Dodatkowych informacji udziela:

Wanda Modzelewska 

Profundo PR 

tel. 503 002 335

w.modzelewska@profundo.pl 

profundo@profundo.pl 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"