Z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w pierwszej połowie br. programem telewizyjnym, który najwięcej cennikowo zarobił na reklamach był emitowany w TVN w dni powszednie serial paradokumentalny „Szpital”. Stacja na emisji spotów przy nim zarobiła 103,9 mln zł.
Niewiele mniej wyniosły przychody reklamowe TVP1 przy nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” „Prognozie Pogody” - 100,2 mln zł. W czołówce najzyskowniejszych reklamowo programów tv minionego półrocza znalazły się też: „Dzień dobry TVN” z 96,9 mln zł wpływów, „Dlaczego ja?” Polsatu z 92,0 mln zł oraz „Pierwsza miłość” Polsatu z 86,7 mln zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wplywy-reklamowe-tvp1-i-tvp2-spadly-niemal-o-polowe ##
Z kolei na sponsoringu najwięcej zarobił program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. Wpływy z emisji billboardów sponsorskich przy nim w I połowie br. wyniosły 31,1 mln zł.

Na sponsoring „Prognozy pogody” w Polsacie reklamodawcy wydali w omawianym okresie 24,6 mln zł, a na „Prognozę pogody” w TVP1 - 22,7 mln zł.
Sponsoring „Sportu” w TVN wart był 21,5 mln zł, zaś serialu „Pierwsza miłość” w Polsacie - 18,9 mln zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pytanie-na-sniadanie-z-mniejsza-widownia-od-dzien-dobry-tvn-88-mln-zl-z-reklam ##











