Ze względu na prawne ograniczenia reklamy alkoholu w Polsce, komunikacja marki Jameson odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z serii krótkich filmów, które pokazują, jak obcy i pozornie różni ludzie mogą się stać sobie bliscy.
- Naszą whiskey traktujemy bardzo poważnie, ale jako marka mamy też do siebie spory dystans. Dlatego w nowej komunikacji jeszcze mocnej stawiamy na humor, ale również na storytelling i autentyczność. W przypadku krótkich form w mediach społecznościowych jest to wyzwanie. Ale czujemy, że wspólnie z agencją udało nam się stworzyć content, który nie tylko zwróci uwagę użytkowników social mediów, ale też ich zaangażuje i pozwoli się uśmiechnąć. – dodaje Jakub Niebelski, brand manager Jamesona.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/daria-zawialow-whisky-jameson-reklama-opinie ##

Piotr „Kędzior” Kędzierski ambasadorem whisky Jameson
W nowej kampanii marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem „Kędziorem” Kędzierskim. W filmach wyreżyserowanych przez Piotra Matejkowskiego zobaczymy przedstawicieli światów, które Jamesonowi są bliskie i z którymi współpracuje: barbera Kajetana Szweda z Towarzystwa, managera innego warszawskiego barber shopu Michała „Miha” Gonczarskiego oraz Michała Saksa, piwowara i współzałożyciela kraftowego Ale Browaru z Trójmiasta.
W najbliższych miesiącach marka planuje kolejne odsłony kampanii oraz przedstawienie kolejnych ambasadorów z obszarów działania marki.

Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcję filmową zrealizowało studio Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.










