Szybki numerek w RMF Maxxx

'Szybki numerek' to nowy konkurs na antenie RMF Maxxx.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Każdego dnia po godz. 20.00 prezenter Robert Karpowicz wybiera dwie osoby spośród całodniowych zgłoszeń, jakie napływają do redakcji. Następnie wybranej osobie przydzielona zostaje specjalna misja, polegająca na przekonaniu przeciwnika do wykonania fikcyjnego zadania. Jeśli w 90 sekund uda się zrealizować zadanie, uczestnik otrzymuje nagrodę, jeśli nie, nagrodę otrzymuje jego przeciwnik.

Na uczestników konkursu czekają cenne nagrody. Jednak podstawową wartością nowego konkursu jest jego interaktywny charakter, polegający na tym, że audycja radiowa tworzona i moderowanej jest w tym wypadku przez słuchaczy, a nie przez prezentera.

„Szybki numerek” nawiązuje do wcześniejszego konkursu RMF Maxxx – „Ostry wkręt”. Wtedy słuchacze „wkręcali” swoich najbliższych. Teraz muszą zmierzyć się z anonimowym graczem.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji