Szybki rozwój szerokopasmowego dostępu do internetu

89,9 miliona amerykańskich domostw będzie miało do 2011 roku szerokopasmowy dostęp do internetu - prognozuje eMarketer.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Liczba ta będzie wtedy stanowić 69,3 procent ze 129,7 miliona wszystkich gospodarstw domowych, jakie będą znajdować się w USA.

Na koniec 2006 roku za pomocą szerokopasmowego łącza do sieci logowało się 45,9 procent domostw (54,6 miliona). Na koniec tego roku ma to być już ponad połowa (53,6 procent, 65 milionów domostw). Według prognozy w kolejnych latach sytuacja ma wyglądać następująco: 2008 – 60,1 procent, 74,1 miliona; 2009 – 64,6 procenta, 81,1 miliona; 2010 – 67,6 procent, 86,2 miliona i jak wspomniano 2011 – 69,3 procenta, 89,9 miliona.

eMarketer za szerokopasmowe, przyjął połączenie internetowe o prędkości co najmniej 200 kb/s w jednym kierunku.

Na koniec 2006 roku na całym świecie szerokopasmowy dostęp do internetu miało około 250 milionów domostw, najwięcej w USA (54,6 miliona, 45,9 procent wszystkich amerykańskich domostw) i Chinach (46,6 miliona, 12,6 procenta wszystkich chińskich domostw).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+