„Taniec z Gwiazdami 2” hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 5 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność drugiej edycji show wyniosła 3,66 mln widzów, co przełożyło się na 24,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 18,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził finałowy odcinek drugiej edycji tego widowiska, który w zeszły piątek obejrzało 4,53 mln widzów. Należy dodać, że tuż przed show Polsat pokazywał eliminacyjny mecz do Euro 2015 Gruzja-Polska, który przyciągnął uwagę 4,91 mln widzów (zobacz te dane).

Trzy topowe odcinki „Tańca z Gwiazdami”

Dla porównania, czwartą odsłonę talent-show „Tylko taniec. Got to dance”, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,26 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 15,24 proc. oraz 14,97 proc. udziału (więcej na ten temat).

Natomiast pokazywana wiosną br. pierwsza odsłona „Tańca” w Polsacie gromadziła nieco mniej widzów niż druga edycja, bo miała średnio 3,59 mln oglądających, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49. (dowiedz się więcej).

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 12,48 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP2 („O mnie się nie martw”, „SuperSTARcie” i programy kabaretowe; 9,10 proc.), a czwarte -  TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Boski Valentino”, „Tajemnice hotelu Adlon”, „Rolnik szuka żony” i filmy; 8,84 proc.).Natomiast w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a Polsat zajął drugie miejsce.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Wpływy reklamowe z 11 odcinków tanecznego widowiska wyniosły 36,90 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam przyniosła 30,25 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwyciężczynią drugiej serii „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie została aktorka Agnieszka Sienkiewicz, która tańczyła w parze ze Stefano Terrazzino.

Podczas finału drugiej edycji show poinformowano, iż Polsat zamierza wiosną 2015 roku pokazać trzeci sezon widowiska (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"