„Naruszone okno zdecydowanie się rozwija" jak analityk Zwalczania Nadużyć Finansowych powiedział badaczowi bezpieczeństwa Brianowi Krebsowi. "Nie możemy powiedzieć na pewno, że wszystkie sklepy ucierpiały, ale widzimy, że klienci w całym USA byli represjonowani.".
Od listopada, w tym w weekend Czarnego Piątku, dane kart kredytowych i debetowych rzekomo skradziono przez przesuwanie kart przez urządzenia umieszczone w sklepach w USA. Po kradzieży informacji bankowych, cyberprzestępcy są w stanie podrobić karty.
„Docelowym priorytetem jest utrzymanie zaufania naszych klientów, dlatego przeszliśmy szybko do rozwiązania tego problemu, więc teraz kupujący mogą robić zakupy bez obaw.” Przewodniczący Gregg Steinhafel powiedział. "Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.".
Firma z Minneapolis ma prawie 1800 sklepów w Stanach Zjednoczonych i 124 w Kanadzie. Detalista ogłosił, że ściśle współpracuje z organami ścigania i instytucji finansowych, aby znaleźć winnych.












