TBWAPR - nowe kontrakty

TBWAPR dla Johnson & Johnson

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja public relations TBWAPR, należąca do struktur TBWACommunication Group, rozpoczęła współpracę z firmą Johnson & Johnson.

Przygotowywany przez TBWAPR projekt dotyczy obsługi prasowej zmiany wizerunku wkładek higienicznych Carefree i wprowadzeniu hasła "Poranna świeżość na dłużej". Media otrzymają informacje o nowych cechach produktów oraz technologii - Microfresh Pearls. Koncepcja działań zaproponowana przez agencję opiera się na bezpośrednim dotarciu do dziennikarek prasy kobiecej i przeprowadzeniu cyklu kameralnych spotkań poruszających wiedzę na temat higieny ciała.

Współpraca z Johnson & Johnson to jeden z pierwszych projektów nowopowstałej Agencji. TBWAPR zajmuje się również obsługą PR fundacji Warsaw Destination Alliance oraz koordynuje działania PR dla TBWACommunication Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji