Oferta promocyjna przygotowana przez Telepizza z okazji Dnia Matki na dwie pizze w kształcie serca w cenie jednej oraz kubek lodów Carte D’or 450 ml, od Algidy za pięć zł., będą zachęcały do odwiedzenia lokali.
Jak zauważa Dyrektor Generalny Telepizza sp. z o.o. Iwona Olbryś, w Telepizzy zawsze można liczyć na specjalną ofertę, jednak Dzień Matki to wyjątkowa okazja do świętowania w gronie rodzinnym. Dlatego po raz pierwszy w tym dniu sięgnęliśmy po nasz autorski projekt, pizze w kształcie serca. Mam nadzieję, że podobnie jak to było w przypadku Walentynek, kiedy po raz pierwszy zaproponowaliśmy naszym gościom taką pizzę, tak teraz będzie się ona cieszyła dużym powodzeniem. Jestem również przekonana, że kubek lodów w promocyjnej cenie będzie miłym dodatkiem do menu, który przypadnie do gustu naszym gościom – zakończyła Iwona Olbryś.

Akcja swoim zasięgiem obejmie wszystkie 113 lokali Telepizzy w Polsce.











