PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ponad 90 proc. kablówek czuje presję ze strony nadawców. „Brak standardów i nierówne traktowanie operatorów”
Prawie miliard ludzi płaci za cyfrową telewizję, mniej klientów tv analogowej
W USA więcej użytkowników ogląda Netflixa niż telewizje kablowe
W USA więcej użytkowników ogląda Netflixa niż telewizje kablowe
W telewizji WP pojawią się filmy, stacja popularniejsza w telewizji kablowej niż naziemnej
Małe sieci kablowe protestują przeciw „monopolistycznym praktykom niektórych nadawców”
W Polsce ceny płatnej telewizji najniższe w strefie OECD, liderem Cyfrowy Polsat. „Efekt rozdrobnienia rynku”
Dostawcy płatnych telewizji w USA tracą klientów, spadek o 665 tys. w ostatnim kwartale
Szef Vectry: aplikacje mobilne na razie są wsparciem marketingowym, ale to przyszłość telewizji, w tym roku nowa usługa
Szef Vectry: aplikacje mobilne na razie są wsparciem marketingowym, ale to przyszłość telewizji, w tym roku nowa usługa
Europejscy operatorzy kablowi z wyższymi przychodami, telewizja dalej najważniejszą usługą
Połowa gospodarstw w USA korzysta z Netflixa, Amazon Prime lub Hulu
Altice NV finalizuje przejęcie Cablevision Systems za 17,7 mld dolarów
W USA prasa z najgorszym wynikiem od 2009 roku, w górę telewizja kablowa i internet
Blisko 2 mld zł wpływa do budżetu państwa od operatorów telewizji kablowej
Blisko 2 mld zł wpływa do budżetu państwa od operatorów telewizji kablowej
Rezygnację z płatnej telewizji rozważa prawie 30 proc. jej klientów, częściej nc+ niż Cyfrowego Polsatu
12 nowych kanałów w sieci kablowej Vectra
12 nowych kanałów w sieci kablowej Vectra
Sieć Toya włączy do oferty 10 kanałów, na razie Nat Geo People HD i Top Kids HD
Charter Communications kupuje Time Warner Cable za 78,7 mld dol.
Dostawcy płatnych usług TV w USA wyhamowują spadki, przybywa subskrybentów
Media informacyjne w USA: krajowe i lokalne stacje tv w górę, prasa i nadawcy kablowi w dół
Multimedia Polska ze wzrostem przychodów oraz spadkiem zysku netto i liczby klientów
Multimedia Polska ze wzrostem przychodów oraz spadkiem zysku netto i liczby klientów
„Fantastyczna Trójka Mocna jak nigdy” - Inea zmienia ofertę i ruszą z kampanią
„Fantastyczna Trójka Mocna jak nigdy” - Inea zmienia ofertę i ruszą z kampanią
Comcast z większymi przychodami. Rośnie internet, mniej nowych abonentów telewizji
Comcast z większymi przychodami. Rośnie internet, mniej nowych abonentów telewizji
Rośnie liczba abonentów Vectry. Już pół miliona korzysta z internetu
Rośnie liczba abonentów Vectry. Już pół miliona korzysta z internetu
UPC w 2014 roku zyskało abonentów. Już prawie milion klientów internetu
Sieć Toya z pakietem „Koneser” dla miłośników muzyki klasycznej
Yahoo planuje zakup CNN i Scripps Network Interactive
Yahoo planuje zakup CNN i Scripps Network Interactive
Vectra z ponad 600 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Vectra z ponad 600 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Multimedia Polska ze wzrostem przychodów i zysku. Mniej abonentów
Multimedia Polska ze wzrostem przychodów i zysku. Mniej abonentów
Telewizja naziemna coraz bardziej doceniana przez Polaków. Płatna tv za droga
Vectra ma ponad 900 tys. abonentów. Coraz więcej klientów telewizji cyfrowej i internetu
Vectra ma ponad 900 tys. abonentów. Coraz więcej klientów telewizji cyfrowej i internetu
Jarosław Pijanowski dyrektorem operacyjnym Inei, Tomasz Zmyślny na czele marketingu i sprzedaży
Rok 2013 na rynku płatnej telewizji - prognozy na 2014