Telewizja Polska zapłaci firmie RMS 4 mln zł za obsługę akcji SMS-owych

Firma RMS Polska po wygranym przetargu zajmie się obsługą SMS-owych usług premium wykorzystywanych przez Telewizję Polską w różnych programach. Przez dwa lata otrzyma za to ponad 4 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

RMS Polska wygrała przetarg Telewizji Polskiej na wybór integratora usług SMS-owych wykorzystywanych przez nadawcę w jego programach. Pokonała w nim firmę Digital Virgo, która od jesieni 2014 roku zajmowała się dla TVP tymi usługami. Wartość podpisanego wówczas kontraktu na dwuletnią obsługę wynosiła 4,18 mln zł.

Umowa z RMS Polska też zostanie zawarta na dwa lata. TVP przewiduje, że w tym czasie przychody generowane przez jej usługi SMS-owe mogą wynieść ponad 8,36 mln zł brutto.

Wartość kontraktu zawartego z RMS Polska wynosi 4,042 mln zł brutto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele