Z danych AGB Polska wynika, na podstawie oficjalnych cenników, że w pierwszym kwartale 2003 największe przychody z reklam zanotował Polsat. Stacja Zygmunta Solorza nieznacznie wyprzedziła TVN, spychając jednocześnie na trzecie miejsce TVP 1.
Znacznie gorzej sytuacja Polsat wygląda jeśli porównać wyniki oglądalności z I kwartału 2002 i 2003 roku. Udziały Polsatu spadły z 19,9% do 16,4%.
ChannelDatesSHR %TVP1I kwartał 200226,50%TVP1I kwartał 200327,30%TVP2I kwartał 200219,40%TVP2I kwartał 200320,10%PolsatI kwartał 200219,90%PolsatI kwartał 200316,40%TVNI kwartał 200213,60%TVNI kwartał 200313,40%TV4I kwartał 20023,50%TV4I kwartał 20033,80%TN/TVPULSI kwartał 20021,30%TN/TVPULSI kwartał 20030,30%Tele5I kwartał 20020,00%Tele5I kwartał 20030,40%RTL7/TVN7I kwartał 20022,40%RTL7/TVN7I kwartał 20031,80%TVP 3 tot.I kwartał 20023,80%TVP 3 tot.I kwartał 20035,40%Dane: AGB Polska












