Telewizyjna reklama mniej skuteczna

Zdaniem większości amerykańskich marketerów, telewizyjna reklama wciągu ostatnich dwóch lat stała się mniej skuteczna.

km
km
Udostępnij artykuł:

Stwierdziło tak 62 procent marketerów uczestniczących w badaniuprzeprowadzonym przez organizację Association of NationalAdvertisers oraz firmę Forrester Research - informuje serwisMediaweek.

87 procent respondentów stwierdziło, że w bieżącym roku zamierzaprzeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę w internecie.

Marketerzy są też chętni do wypróbowania nowych formatów. 65procent jest zainteresowanych umieszczaniem reklam w programachtelewizyjnych online, 55 procent w programach VoD, 43 procent wtelewizji interaktywnej, a 32 procent w menu w urządzeniach typuset-top box.

Ponad połowa badanych stwierdziła również, że jeśli penetracjaurządzeń DVR dojdzie do poziomu połowy gospodarstw domowychposiadających telewizor, wówczas zmniejszą o 12 procent swojewydatki na reklamę w telewizji.

źródło: Mediaweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"