„Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)

Pod hasłem „Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku” ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama ketchupu Pudliszki pokazuje, w jaki sposób przygotowywany jest ten produkt. Przekaz ma podkreślać, że jest to prawdziwa, smaczna przyprawa z prawdziwych składników oraz umocnić aspiracyjny, emocjonalny wizerunek marki.

To pierwsza reklama ketchupu Pudliszki przygotowana przez agencję Change Integrated, która w maju przejęła od Publicisu obsługę kreatywną marki (więcej na ten temat).

Nowy spot wyreżyserował Toby Dye, stylizacją jedzenia zajęła się Dagmar Vesely, a produkcją - dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby całej kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"