Modele subskrypcyjne na TikToku dają możliwość między innymi publikowania wideo widocznych tylko dla płacących użytkowników, notatek, specjalnych naklejek, a użytkownicy, którzy płacą, dostają oznaczenie, po którym można ich poznać.
Twórcy mogą sami ustalić wysokość opłaty za subskrypcję — od 2,99 do 99,99 dolarów miesięcznie.
Subskrypcje na całym świecie działają od 1 października 2025 roku. Poza USA i Kanadą TikTok dzieli się po równo przychodami po odliczeniu opłaty za płatność na platformie iOS/Google w wysokości 15-30 proc. Jeśli twórca przekroczy 10 tys. obserwujących i w ostatnim miesiącu przekroczy milion wyświetleń swoich treści to TikTok dorzuca dodatkowe 20 procent (czyli 70 w sumie).
TikTok w USA i Kanadzie płaci więcej
Pierwszy próg zaczyna się już od 70 proc. Co więcej, aby przejść do drugiego, który gwarantuje aż 90 proc. zysku, wystarczy mieć 10 tys. obserwujących i 100 tys. wyświetleń, czyli 10 razy mniej niż w Europie.

Uruchomienie dodatkowego progu w Ameryce Północnej zdecydowanie zachęci większą liczbę twórców do działania, ale też pokazuje, że model subskrypcji dobrze się skaluje - rośnie zarówno wolumen płacących użytkowników, jak również twórców tworzących dedykowane treści.
Wspomniany na początku serwis OnlyFans oddaje twórcom 80 proc. całkowitego kosztu subskrypcji.











