"Tomasz Lis na żywo" ma średnio 2,51 mln widzów(wobec 3,34 mln przed rokiem). Udział w rynku wynosi 21,41 proc. wgrupie 4+ oraz 13,4 proc. w grupie 16-49 (spadek z 28 proc i 17,5proc.) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch dla Wirtualnemedia.pl.
Mimo mniejszej widowni Dwójka jest podczas emisji programu Lisaliderem rynku. Druga pozycja z 2,32 mln widzów przypada Polsatowi(emitującemu filmy fabularne), trzecia zaś TVN nadającej międzyinnymi "Szymon Majewski Show" (2,05 mln widzów).
Trzy pierwsze wydania "Teraz My" (TVN)zainteresowały średnio 1,23 mln widzów (wobec 1,47 mln osób przedrokiem). Udział w rynku w grupie 4+ wynosi 15,44 proc., zaś wgrupie 16-49 zaledwie 11,33 proc. W poniedziałek, 21 września,magazyn zanotował jeden z najgorszych wyników w swojej historii -1,07 mln widzów i 8,12 proc. udziału w grupie komercyjnej do którejstacja kieruje swoją ofertę.

TVN pozostaje jednak w trakcie emisji "Teraz My" kanałemdrugiego wyboru. Pierwszy jest Polsat nadający filmy fabularne(1,64 mln widzów), trzecia pozycja z 1,17 mln odbiorców przypadaTVP2.











