Swoją rezygnację Tomasz Wileński złożył we wtorek. Spółka Reprise Media Polska nie znalazła jeszcze następcy Wileńskiego na stanowiskach prezesa oraz dyrektora ds. operacyjnych.
Przez pięć ostatnich lat Wileński związany był z Interpublic Group, gdzie zarządzał marką Fastbridge. Następnie tworzył polski oddział Reprise Media, który świadczył usługi głównie dla czterech spółek z należącej do Interpublic Group struktury Mediabrands: Initiative Media, Universal McCann, U2 Media i BrandConnection, a także klientów bezpośrednich.
Reprise Media Polska pod wodzą Tomasza Wileńskiego koordynował wszystkie krajowe spółki działające w obszarze Europy Środkowo-Wschodniej i prowadzone przez nie kampanie. Przez ostatnie dwa i pół roku zwiększał się też merytoryczny udział Reprise Media w strukturze Mediabrands w regionie CEE.

- Wiem, że moja decyzja może być dla przyjaciół w IPG zaskoczeniem, ale po kilku intensywnych latach dojrzałem do zmiany. Odchodząc mam poczucie dobrze wykonanej pracy. Teraz czas na nowe wyzwania, choć nie chcę jeszcze zdradzać szczegółów - mówi Tomasz Wileński.
Wileński był wcześniej partnerem zarządzającym w agencji ClickAd oraz założycielem agencji Interactive Solutions, która w ubiegłym roku została kupiona przez Saatchi & Saatchi.











