Totolotek dołącza do grona klientów DougFaberFamily

Od lutego do grona klientów DFF dołączył Totolotek- TotoMix SA.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Sieć TotoMix to ponad 400 placówek na terenie całego kraju. W związku z planami umacniania swojej pozycji na rynku firma zdecydowała się na wdrożenie nowej strategii marketingowej. Jednym z jej pierwszych elementów ma się stać uruchamiany od początku marca program lojalnościowy. DFF jest odpowiedzialny za opracowaniekoncepcji promocyjnej oraz koordynację wszystkich prac związanych z wdrożeniem programu.

Współpraca z DFF ma charakter długofalowy i obejmować będzie pełne doradztwo strategiczne i kreatywne w ramach wszystkich działań marketingowych realizowanychprzez TotoMix.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"