"Toy Story 3" triumfuje

Animacja "Toy Story 3" zadebiutowała na szczycie amerykańskiego box office.

megafon.pl / masz
megafon.pl / masz
Udostępnij artykuł:

Kontynuacja przygód sympatycznych zabawek zarobiła przez weekend aż 109 milionów dolarów. To drugie najbardziej dochodowe otwarcie dla filmu animowanego w historii - więcej w weekend debiutu zarobił tylko "Shrek Trzeci". Produkcja "Toy Story 3" to także pierwszy film studia Pixar, który zgromadził na koncie tak imponującą sumę w tak krótkim czasie. Przypomnijmy, że głosów bohaterom użyczyli m.in. Tom Hanks, Tim Allen, Michael Keaton oraz Joan Cusack.

Drugą i ostatnią nowością tego tygodnia jest ekranizacja komiksu "Jonah Hex" z Joshem Brolinem, Johnem Malkovichem i Megan Fox w rolach głównych. Film przedstawia losy łowcy głów przemierzającego bezdroża Dzikiego Zachodu. Odziany w mundur Konfederatów antybohater o zdeformowanej twarzy musi stawić czoła człowiekowi, który przy pomocy praktyk voodoo zamierza wskrzesić armię nieumarłych i walczyć o niepodległość południa Stanów Zjednoczonych. Obraz w reżyserii Jimmy'ego Haywarda uplasował się na ósmej pozycji box office z sumą 5 milionów dolarów na koncie.

Oto top 10 amerykańskiego box office:

1. "Toy Story 3" - 109 milionów dolarów 2. "Karate Kid" - 29 milionów dolarów 3. "Drużyna A" - 13,8 miliona dolarów 4. "Get Him to the Greek" - 6,12 miliona dolarów 5. "Shrek Forever" - 5,5 miliona dolarów 6. "Książę Persji: Piaski czasu" - 5,2 miliona dolarów 7. "Pan i Pani Kiler" - 5,1 miliona dolarów 8. "Jonah Hex" - 5,08 miliona dolarów 9. "Iron Man 2" - 2,67 miliona dolarów 10. "Marmaduke" - 2,65 miliona dolarów.

megafon.pl / masz
Autor artykułu:
megafon.pl / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii