Triada i Sky Club reklamują letnie katalogi

Trwa outdoorowa kampania reklamująca katalogi Triady i Sky Clubu na przyszłoroczne lato. Akcję wspólnie z firmami przygotowała agencja GHO Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Triady i Sky Clubu podkreśla atrakcyjne warunki oferty podróży na lato 2012. Akcja - rozpoczęta z końcem listopada, a zaplanowana do końca grudnia – obejmuje 800 billboardów (po 400 z ofertą każdej z firm) przy najczęściej uczęszczanych drogach w całym kraju, a także w największych miastach (m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy , Łodzi, Wrocławiu i Szczecinie). Ponadto przez 5 dni reklamy będą wyświetlane na infoscreenach w warszawskim metrze.

grafika

Kreację kampanii Triady przygotowało GHO Studio, natomiast grafikę reklamy Sky Club firma ta opracowała we własnym zakresie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą