Trolleyboardy

Firma PaMedia z Lublina zaoferowała Trolleyboardy – nową formę reklamy w wózkach sklepowych

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Chęć dotarcia z komunikatem reklamowym do jak największej ilości odbiorców coraz częściej skłania firmy zajmujące się reklamą do sięgania po nietypowe środki przekazu. Analizując rynek i potrzeby reklamodawców dostrzegliśmy potrzebę stworzenia nowego produktu, który będzie to gwarantował. Główną przesłanką do powstania tego projektu był fakt nie wykorzystywania do tej pory w pełni wózków jako no-śników reklamowych - czytamy w informacji firmy PaMedia.

W celu lepszego zaspokojenia potrzeb reklamodawców opracowano nowy rodzaj reklamy w wózkach sklepowych, dzięki któremu można znacznie zwiększyć powierzchnię reklamową w stosunku do modeli już znanych na rynku (reklama na ściance przedniej wózka). Pozwala to na promocję wizerunku firmy, marki lub pro-duktu w bardziej efektywny sposób.

Trolleyboardy udowadniają, że reklama w wózkach w supermarketach może być efektywnym medium reklamowym, które pozwala na skierowanie treści reklamo-wej do konsumenta bezpośrednio w miejscu i czasie dokonywania zakupów- twierdzi PaMedia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele