Trzy nowości w wiosennej ramówce TVP Rozrywka

Telewizja Polska przygotowała trzy nowe programy na wiosnę na antenie TVP Rozrywka. Będzie to program rozrywkowy „Piosenka z kontekstem”, „Kabaret za kulisami” oraz „Gwiazdozbiór TVP Rozrywka”.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Na antenie TVP Rozrywki pojawi się „Piosenka z Kontekstem” – muzyczne show, które w każdym odcinku będzie przypominać wydarzenia i ciekawostki związane z rokiem powstania utworu oraz przybliżać okoliczności, kontekst i bohaterów epoki. Zdarzenia, osoby i fakty będą zaprezentowane za pomocą krótkich materiałów filmowych. Każdy z odcinków będzie poświęcony jednej piosence, w programie będą o niej dyskutować dziennikarze i gwiazdy.

W wiosennej ramówce będzie można zobaczyć również „Kabaret za kulisami” – cykliczny program rozrywkowy, pełniący funkcję lekcji tworzenia dobrego kabaretu. Show poprowadzi Karolina Pańczyk oraz Mirosław Gancarz, którzy zaproszą do studia gościa, a ten opowie o zabawnych historiach związanych z kulisami tworzenia kabaretu.

Na antenie pojawi się także jeszcze jedna nowość - „Gwiazdozbiór TVP Rozrywka” – cykl, który będzie poświęcony polskim, wybitnym piosenkarzom, którzy już odeszli. W każdym z odcinków będą wypowiadać się eksperci muzyczni oraz rodzina, przyjaciele, współpracownicy danego artysty. Widzowie będą mogli usłyszeć nieznane do tej pory historie, związane z wokalistą. W programie będą pokazywane również archiwalne materiały TVP.

Pod koniec grudnia ub.r. TVP Rozrywka powróciła na antenę telewizji naziemnej. Nadawana jest na multipleksie ósmym, podobnie jak TVP Sport HD. Z naszych informacji wynika, że nadawca ma plany, aby tę stację podnieść z jakości SD do HD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii