Celem cyklu #Imaginationday jest promowanie wiedzy i inspiracji w dziedzinie marketingu, a także inicjatywa popularyzująca prelekcje uczestników konferencji Imagination Day (odbyła się ona w drugiej połowie listopada w Warszawie).
Wzorem pierwszej edycji cyklu (listopad 2017 roku), każda z publikacji przybliża konkretne studium przypadku oraz sylwetki wyjątkowych prelegentów konferencji - ich drogę do sukcesu oraz opinie na temat współczesnego świata biznesu i kultury.
W ramach cyklu #imaginationday 2018 zaprezentowane zostaną następujące osoby ze świata mediów i marketingu:
- Alex Sinclair - Creative Director & Strategic Content - IBM iX- Andrew Popplestone - Creative Director - Territory Studio- Omur Kula - Managing Director - RGA- Bohb Blair - Global Chief Experience Officer, Starcom- Rey Andrade - Creative Director - 72andSunn- Leah Juaymah Mababangloob - Senior Art Director - LEGO- Kuba Sagan - Board Member of Polish Advertisers Club (KTR)- Mark Norcutt - Creative Director, Saatchi & Saatchi- Julia Dovlatova - Creative Director, Geometry Prague- Benjamin Simon & Dirk Schuster - Founder, Creative & Art Director, Foreal

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie tv.tvnmedia.pl w sekcji inspiracje.











